niedziela, 12 lutego 2012

ACTA nie znikają...

Coraz bardziej przekonuję się, że wszelkiego rodzaju celebryci, dziennikarzyny czy politycy to półmózga masa nie zdolna do samodzielnego, a co dopiero do myślenia wybiegającego w przyszłość!!! 
To imbecyle, wtórni analfabeci!! Jeden smaruje/ wykrzykuje dokładnie to samo co inny przed chwilą! Wg nich, sprzeciwiają się ACTA wszelkiej maści młodzi komuniści, którzy chcą aby wszystko dla wszystkich było tak samo dostępne!! Nie podpisanie ACTA, nie wdrożenie ACTA w życie spowoduje legalizację kradzieży na razie tylko kulturalnej, ale potem to nawet samochody młodzi będą brać sobie za darmo z salonów, bo przecież jak równo z bogatymi to we wszystkim! 
Chciałabym móc rozszarpać tą bezmózgową masę medialną!!Boszszsz jak oni mnie irytują!! Srają w portki tylko dlatego, bo wujek Sam powiedział coś i oni chcą mu teraz dupę wylizać!!!! 

Wciąż nikt nie pisze- nawet nie zostało to zawarte w Pudelku, w którym blisko było prawdy dlaczego tylu ludzi jest przeciwko ACTA. Ale jeszcze nigdzie nie przeczytałam nic na temat - ok ACTA, ok piractwo, ok młodzi kontra starzy, ok bogaci kontra biedni (choć akurat w sprawie ACTA nie do końca tak jest- tym bardziej, te nieumiejące samodzielnie, logicznie myśleć człeki, powinny zastanowić się DLACZEGO tak jest). Wypadłam z toku myślenia, przez ogrom fali nerwów zalewającej moje ciężarne mózgowie...
Nikt nie krzyczy, że chce samochodu Wojewódzkiego (choć pewnie nie jeden o takim aucie marzy), nie każdy chce być prezesem, nie każdy chce mieć złoty długopis!! Co ważniejsze,nie każdy (z tego co widać większość młodych) nie chce tej kaszanki ogólnodostępnej w mediach. Nie każdy chce oglądać filmy, których produkcja kosztowała gigantyczne pieniądze, bo wystąpiły tam same 'gwiazdy", ale ogólnie film nie ma w sobie nic wyjątkowego!! 
Pisałam o tym wcześniej! 
Jestem piratem! I będę dopóki nie mam innej możliwości zdobycia tego, co mnie interesuje.  Sprzeciw ACTA to sprzeciw nie dla idei chęci piracenia przez całe życie, bo fajnie. Tu chodzi o zabranie dostępu do tego co cenne, wartościowe i inne niż to, co ogólnodostępne, bez wcześniejszego udostępnienia tego w legalny sposób! 
Masło maślane, ale nerwy już mi puszczają, na myśl o tych wymądrzających się, a nic nie rozumiejących medialnych ludziopodobnych osobników...
Aż nasunęło mi się drastyczne porównanie... Kiedyś, jeszcze wcale nie tak dawno, hitlerowcy wybijali inteligencję w Polsce, komuniści robili ze wszystkich prostych robotników... Wówczas zaczęły działać szkoły podziemne, pożyczano sobie i ukrywano co wartościowsze i ważniejsze dzieła. Przetrwała spuścizna Polski. ACTA to znów likwidacja, w pewien sposób, inteligencji w młodym pokoleniu! Czemu teraz nie ma "klasyki" kina polskiego, ważnych utworów literackich (nie tych co są obowiązkowe w szkole). Czemu większość tej klasyki powstawało za czasów tych bezmózgich żerujących na nas obecnie, pasożytów? I czemu nie mamy do tego legalnego dostępu?!? Czemu musimy korzystać z pirackich źródeł?!? Bo ta masa u władzy, sprzedała Polskę Zachodowi. Mamy oglądać pokemony, mtv, seriale amerykańskie, ich kino i płacić ich gwiazdom. Zapomnijcie o klasycznych bajkach polskich "Piesek w kratkę", "Reksiu" itp... Zapomnijcie o dobrej książce (nie tylko tej polskiej - miałam WIELKI problem z dostaniem książki w polskiej wersji językowej Marka Twaina "Tajemniczy Przybysz"...).
Nie chcecie tego, co próbujemy wam pakować do głów, nie chcecie tej "kultury", tej jakże popularnej, kochanej "ameryhańskiej kultury" - to nie dostaniecie żadnej!! 
Nie będziecie mądrzejsi od nas! Nie będziecie mieli dostępu do tego, na czym my się wychowaliśmy i co nam pozwalało przetrwać ciężkie czasy! Macie to co macie i nie wtrącać się w życie "ważnych i wpływowych". Nie przeszkadzać! Nie próbować być mądrzejszym! Wara od prób usunięcia nas z dostępu do waszych pieniędzy, które używamy do własnych, ba nawet prywatnych, celów! 
Tu chodzi o bunt przeciw władzy! Władzy chcącej zrobić z nas podwładnych bez swojego zdania, bez swoich poglądów na różne kwestie. To prawe jak podejście kościoła Katolickiego do różnego rodzaju rozwoju cywilizacji! Zaściankowość! 

STOP!!!! BASTA!!!!



P.S. zdjęcie zapożyczyłam z grafiki ogólnodostępnej na Google...  Jestem piratem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz