poniedziałek, 30 stycznia 2012

Moje ciało- moja prywata!

Szał mnie bierze... A wszystko za sprawą tego, że coraz bardziej rośnie brzuch :/ Nachylam się i nie ma już na pierwszym planie piersi tylko brzuch! I to taki, który zasłania widok na nogi! Ba!! Na stopy!! Trzeba już niemałej gimnastyki, żeby sprawdzić czy na nogach są buty, czy jeszcze boso chodzę... A to wiąże się z tym, że ciuchy powoli zmieniają się w namioty. Natomiast to powoduje w ludziach, zwłaszcza w kobietach (ciekawe czemu nie u facetów, może byłoby łatwiej znieść monstrualne rozmiary ;P ), chęć podejmowania rozmów o ciąży, dotknięcia brzucha itp... Grrrrrrrr

NIENAWIDZĘ!!!! NIE TRAWIĘ!!! pytań typu "och, który to miesiąc" (25- to nie widać?), "czujesz już ruchy" (czuję ruchy... moje spowolnione, osłabione i słoniowate), "mogę zobaczyć" (niby co? mój brzuch? owszem możesz babo, jak będę w stroju kąpielowym, gdzie z lubością będę chwalić się brzuchem!) "uważaj na siebie"(a jak już nie jestem w ciąży to nie muszę uważać), "nie przeziębiaj się" (a to do cholery rzeczywiście ode mnie wiele zależy)...

Przykro mi oznajmić wszem obecnym wścibskim babom, które chcą mnie molestować, że brzuch- to moja prywatność!! Moja i tylko moja!! No, może po części jeszcze Jego. :) Ale jak mam być obmacywana to tylko przez Niego! Zrozumiano? Nie odczuwam podniety w przytulańsku damsko-damskim!

Po drugie! Przykro mi niektóre z was tak obrażać, ale nie jestem typem matki-polki, która podnieca się i doznaje orgazmów przy każdym nietypowym piardnięciu, beknięciu, czkawki itp, że to niby Robakowe sprawki! Jestem zimnym, bezemocjonalnym inkubatorem! Tak jest! I pogódźcie się z tym! Póki ja to ja- nawet podwójnie osobowa, to JA!!!! JA i MOJE ciało!!! Może nieco większe i ospałe, ale niestety moje!

I uwaga! Jeszcze chwila i moja cierpliwość się skończy i zacznę obmacywać stare baby po każdym "ciążowo- prywatnym" pytaniu do mnie, obmacywać i pytać "A pani to w którym miesiącu jest? Nie boi się pani, że taka stara a jeszcze będzie miała małe dziecko? Poradzi sobie pani? Mogę zobaczyć jak wygląda brzuch starej kobiety w ciąży?'....











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz